O?°'¨ (moga) ¨'°?O
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 103798
O?°'¨ (moga) ¨'°?O
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 103798
O?°'¨ (moga) ¨'°?O
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

O?°'¨ (moga) ¨'°?O

منتدى أسرة موجة أتـــحـــاد طـــلاب بكلية الاداب جامعة الفيوم

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 لبيكـ اللهمـ .. لبيــــكـ ...لبيك لا شـ ـريكـ لكـ لبيكـ .. أن الحمــده والنعمـه .. لـــكـ والملـــك ..لا شــريكـ لك
حتـ ـى لاننســــاهمـ .. من علمونـا الصمـ ود .. نرجو قراءه الفاتحـه على روح شهداائنا ..ثـورة التحرير2011
::: رب إغفر وإرحم . وإعف وتكرم . وتجاوز عما تعلم . إنك تعلم ما لا نعلم . إنك أنت الله الأعز الأكرم:::
  أهـلا بكـم فى أســرة موجــه بكليــه الأداب ** موجـــه  أداب**  أحلــــى موجــــــه 
أجعــــل دقائقك معانا ...أستغفـــــار  ..... أستغفر الله العظيم .. سبحان الله .. الحمد لله .. الله أكبـر
اللــهــم.. أنـى أعوذ بــــــــكـ من شـر سمــعــى ومن شــر بصـــرى ومـن شـــر لســانــى ومن شــر قــلــبى ومن شــر منيـتـــى ..
:: ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى :::
نتــمنـــى لكـمـ .. أسـعد الأوقات .. أتحـــــاد طـــلاب كليــه الأداب .
تــذكـر.. التبســم فى وجــه أخيــك صــدقــه 
اهلا بك زائرنا .. الكريم .فى منتدى موجه..حيث المتعه ..والفائده معا ..! نتمنـى لكم أسعـــــد الاوقات .. مع أحـــلى أعضاء ..
  لنــــكن .. أخوة .. مترابطيين .. تجمعنا محبه الله جميـ ـعا .. اعضائنا الاحبــــــــاء
مــــــــعـا .. لـــــرقــى المنتـــــدى
نتمنى لـــــــــــكم .. قضاء .. وقت مستمتع.. فى منتدانااا.. لكم خالص التحيات..
اعضائنا الاحباء ... لتقديم اقتراحات وشكوى يرجى كتبابتها فى قسم الشكاوى والمقترحات
(رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ)
اللهم أستر بناتنا،واحفظ اولادنا،واهد نساءنا،وارض اللهم عن آبائنا،وأكرم أمهاتنا وأشف مرضانا،وارحم موتانا

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!

جنة
الفقيرة الى الله
MeMe Cat
MeRoOoOo
ghost
mayoush gamila
زمالكاوية والعز ليا
NaNa
أهلاوية أنا
توتة السفروتة
Rose for ever
baby sad
diaa_alquraan
kariman
dayman fakerha
dodoooo
ṣέறόŎόŎό
زملكاوي للابد
(¨`•.bέsso•´¨)
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر
العمل/الترفيه : ****
الجامعة : الفيــومـ
الكلية : "الأداب"
القسم : "علمـ نفس"
الفرقة : "الــــــرابـــــــعـــــــه . "
مزاجك : الحمـد لله على كل شىء
احترام المنتدى : : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 1110
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 1496
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-46
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Male_y10

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالأحد أبريل 18, 2010 12:14 am

استمـــــــ ر
؟؟؟؟؟؟
هههههههههههه
أوكـ سيمـ ـو
ثانكس للمرور
نورتى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 434527

ثانكــــــــ ـسـ
ميـ ــــرووو
مروركـ
أروووع

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 434527

سلمت يداكـ ـى
Rose
على المرور

مشكـ ــــووورة

هههههههههه
أوكأ
فقيـ ـرة
مش علق حد

هههههههههه
ثانكس للمرور

هههههههههههه
زى سعـديه
ههههههههههه

مشكـــــوره
جنـ ــــــ ـه
على مروركـ

نورتـى
وثانكـسـ للأضافه

ربنـ ــــــا يكرمكـ
TOta
على مروركـ أرووووعـ

تسـ ـلمـ ـــــــــى

أأأأأوك
فلافيـ ــــلوووو

نورتـ ـــــى

ثانكسـ

ثانكـ ـــــــــ سـ
توتـ ـه
على مروركـ

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 998349

وانتظروووووااااا باجــــــــــى الحلقــــــــــات

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 335162
https://moga4ever.ahlamontada.net
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر
احترام المنتدى : : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 1110
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 1496
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-46
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Male_y10

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالأحد أبريل 18, 2010 12:17 am

الحلقه السابعه

وجه تانى يوم الى هوه يوم رحله السفارى وركوب الجمال

تعالى نشوف حصل ايه

صحيوا الصبح ولبسوا ونزلوا يفطروا

ندى بصت لسعديه لقيتها لابسه لبسها المعتاد الى هوه جيب وجاكت

استغربت اوى وراحت تكلمها

ندى : سعديه ايه الى انتى لابساه ده

سعديه : ماله الى انا لابساه ده وحش ولا ايه

ندى : لا مش وحش بس مينفعش تركبى بيه جمل اوى تطلعى سفارى خالص لازم تلبسى بنطلون

سعديه : يومك اسوه البس بنطلون ليه حصل ايه فى الدنيا

اتهببى واسكتى يا بت وانا اصلا مش هركب جمل ولا حتى السفارى دى كمان وغورى من وشى

ندى : مينفعش يعنى هنسيبك لوحدك فى الصحرى

سعديه : خلاص مش اروح خالص واجعد هنا

ندى : لا بصى انا هجيبلك بنطلون من عندى بس واسع والله ومش ضيق تعالى شوفيه

ولو مش عاجبك مش تلبسيه

سعديه : تعالى اما اشوف انا عارفه انها رحله سوده من الاول ومحدش مصدجنى خالص

(سعديه اختارت طبعا اوسع بنطلون عند ندى وكمان لبست فوق منه فست طويل بس

الحمد لله انها وافقت تلبس البنطلون بعد اقناع شديد)

وراحوا بقى وهناك ركبوا الجمال الا وحده بس الاستاذه جنى خايفه طبعا من الجمل

جنى : يا مامى انا اركب ده لالالالالالا مقدرش انا اخاف منه

سعديه بقى شافت الموقف واتنرفزت منها

سعديه : متركبى ياختى وتخلصينى خلينا نتحرك ونمشى

جنى : انتى مالك يا انتى انا مش اركب مقدرش اخاف انا

سعديه : طيب جيبولها طاسه الخضه المحروسه على شبابها فى اليوم لاسود ده

يابت الناس اركبى ده اليف مش يعضك والله انا حاسه بالجمل هوه خايف منك احسن انتى تعضيه

جنى طبعا رافضه اقنعها احدى المشرفين انها تركب مع حد من زمايلها طبعا جنى اختارت ميدو

سعديه شافتها بتركب مع ميدو اتنرفزت هى كمان

سعديه : والله انا بجول ان البت دى دزمه هى مش خايفه اصلا انا عارفاها هى

عايزه تتلزج فى الولا الى اسمه ميدو شوفى يا بت يا ندى عامله ايه البت ما صدجت

تلزج فيه يادى النيله بنات اخر زمن

( سعديه شكلها متغاز علشان ميدو حاسه كده ان القلب بدأ يدق اما نشوف بقى )

خلص بقى موضوع الجمال وجه معاد رحله السفارى وكل اتنين يركبوا سوى

وركبت ندى وسعديه وجنى طبعا مع ميدو وانطلقت الرحله سعديه كانت خايفه من موضوع

السفارى ده لانها اول مره تطلع رحله سفارى وانطلقوا بقى

سعديه : بالراحه يا بت يا ندى بالراحه يا دزمه يومك اسود شكلك هتموتينا بدرى

ندى طبعا فرحانه اوى ومش شايفه قدامها وسعديه عماله تلطم بعدها بقى ندى مشيت بالراحه

علشان سعديه لغايه اما صحابهم كلهم مشيوا وهمه لقيوا نفسهم لوحده وسط الصحرى

ومش عارفين يرحوا فين وتاهوا

ندى : سعديه انا مش عارفه همه مشيوا منين

سعديه : يعنى ايه

ندى : شكلنا كده تهنا مش هنعرف نرجع

سعديه : انا عارفه هوه يوم اسود وجوطران انا كان مالى ومال السفارى والنيله المنيله

بهباب دى ما انا كنت فى بيتنا مرتاحه مالى ومال مصر ومال الرحلات

ندى : ما كفايه خلينا نركز بقى نشوف هنعمل ايه

سعديه : تعملى ايه اتصلى بالموبيل الى معاكى ده باى حد قبل الليل ما يدخل

ندى : اتصلت بميدو الو ايوه يا يا ميدو بص احنا فى الصحرى ومش عارفين نروحلكوا او نرجع احنا تهنى

ميدو : طيب انتوا فين بالتحديد

ندى: مش عارفه

سعديه : هاتى اشوفه الدزمه ده انت يا بنى اتصرف اعمل اى حاجه

ميدو : طيب اوصفيلى المكان الى انتوا فيه

سعديه : اوصفلك ايه يا سوادى يعنى خير اللهم ما اجعله خير الجنه بس جالبه على صفار شويه

انت اهبل يلا ماهى كله صفار فى صفار مفيش غير الرمل والصحرى انا اتلميت على شويه

مخابيل فى ايامى السوده دى

ميدو : طيب اهدى يا سعديه وانا هرجع من نفس السكه الى جينا منها وان شاء الله هلاقيكوا

سعديه : طيب بسرعه يلا

ميدو رجع من نفس المكان والحمد لله لقى ندى وسعديه

وخدهم ورجعوا الفندق طبعا سعديه زاد اعجابها بميدو وبالحركه الجدعه الى عملها بعد اما وصلوا الفندق

سعديه : عارف يلا يا محمد مع انك ولا دزمه بس طلعت جدع شكرا يلا انك رجعتنا

ميدو : مفيش شكر ده واجب واحنا اصحاب ولازم اعمل كده

وخصوصا انك انتى كمان الى كنتى تايهه

سعديه : خلاص يا ولا انت ما صدجت ولا ايه هاتاخدها حلوانه فى سلوانه

وتتساير يلا بجى شوف انت رايح فين

وخلص اليوم بالاعجاب الجميل بين سعديه وميدو
Rose for ever
مشرف عام
مشرف عام
Rose for ever

انثى
العمل/الترفيه : طالبة \\ الموسيقى
الجامعة : الفيوم
الكلية : اداب
القسم : علم اجتماع
الفرقة : رابعة
مزاجك : رومانسى
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Ahly_logo
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-31
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالأحد أبريل 18, 2010 12:29 am

ههههههههههههههههههه
جامدة مووووووووووت
الحلقة تحفة
خصوصا الحلم الجميل ده
اوصفلك ايه يا سوادى يعنى خير اللهم ما اجعله خير الجنه بس جالبه على صفار شويه

انت اهبل يلا ماهى كله صفار فى صفار مفيش غير الرمل والصحرى انا اتلميت على شويه

مخابيل فى ايامى السوده دى
هههههههههههههههههه
جميل جدا
بجد بجد راااااااااائع جدا اسلوبك ياباسم
تسلم ايدك

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 848848 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 848848
ṣέறόŎόŎό
المديرين
المديرين
ṣέறόŎόŎό

انثى
العمل/الترفيه : انا بشتغل نفسي
الجامعة : .
الكلية : .
القسم : .
مزاجك : (`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
=------♥️WELCOME ♥️-----=
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)

اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Ahly_logo
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-35
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Female24

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالأحد أبريل 18, 2010 9:03 pm

هههههههههههههههههههههههه

هاااااااااااااااااااااااايل

تسلم يا بيسووووو
جنة
لثة صغنون
لثة صغنون
جنة

انثى
الكلية : خدمة اجتماعيه
القسم : لايوجد
مزاجك : 100 100
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-37
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Female31

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 19, 2010 7:04 pm

برافو باسم

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 637177 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 914685
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى
الجامعة : الــــفـــــيــوم
الكلية : تــــــربـــــيــــة
القسم : لــغـــة عـــــــربـــــيـــة
الفرقة : الثانية
مزاجك : شغال

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 19, 2010 9:19 pm

[color:29e0=blue
]جامد جدااااااااا ياباسم
بجد تسلم عيله وعايزين
باقى الحلقات بقى
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 914685
FLAFELOOO
لثة صغنون
لثة صغنون
FLAFELOOO

انثى
الكلية : مش هقول
القسم : مش مهم

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أبريل 20, 2010 12:19 am

جميييييييييييييييييييييييييييييييله اوى اوى اوى
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 26, 2010 1:49 am

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Icon_lol

تســــــ لمـ ـى
ROSe
على المـــ ـ ـرور الرائع

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 749473

نورتــــــــ ى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 499640

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 673739

تســــــــ لمـ ـى أنتى

سيمـــــــــــــو

لمـروركـ

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 673739
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 390468

ثانكـــــــــ ـ سـ
جنـ ـــــ ـه

على المـ ـرور

أأوكـ
ميـــــــرو

نورتـــــــــى
التـوبك

تسلمى

نــــــــــــــــورتـى
فلافيــــلووووو

ثانكـ سـ
لمروركـ

وانتظرونااااااااااااااااااااااااا
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 26, 2010 1:51 am

الحلقه الثامنه

وجه رابع يوم

قرروا انهم يروحوا البحر سعديه رفضت زى العاده انها تنزل الميه

ندى: طيب اقلك حاجه يا ميدو علشان سعديه تيجى معانا

تعالى ناخد لانش فى البحر وهيبقى جميل

ميدو: فكره جميله تعالى نقول لسعديه

سعديه وافقت طبعا وركب اللانش ندى وميدو وسعديه وجات الرخمه

الى اسمها جنى ومصره انها تروح

جنى : انا لازم اروح معاكوا

سعديه : هى البت دى مش بتسمع الكلام ليه جولتلك اتجى شرى شكلك كده جبتيه لنفسك

جنى : لا هروح غصب عنك يا انتى

سعديه : تانى كلمه انتى دى انا ليا اسم ربنا ياخدك

عموما انتى الجانيه على روحك تعالى معانا

وركبوا اللانش وانطلقوا بقى فى البحر والجو كان تحفه وسعديه وميدو اعدين جمب بعض

ومنسجمين اوى جنى بقى اعده متغاظه اوى ازاى ميدو يقعد مع سعديه متجاهلها تماما

كده راحت لسعديه بتقلها قومى من هنا

سعديه : نعم يا ام سحلول عايزه ايه

جنى : بقلك قومى من هنا عايزه اعد جمب ميدو

ميدو: لا سعديه مش هتقوم من هنا

سعديه : لا انا سيبهالك وسيبهالها ام بوز فجرى اوعى وانتى زى الجرد كده

جنى : انا زى القرد انتى يا جربانه

سعديه : انا جربانه يا زباله يا حساله المجتمع انتى طيب هوريكى ( سعديه زقت جنى فى الميه )

بس الحمد لله جنى بتعرف تعوم

ميدو: ايه الى انتى عملتيه ده يا سعديه

سعديه : انت مش شايف الملخبطه دى بتجول ايه

ميدو رمى لجنى الطوق وطلعها الانش

جنى بعد اما طلعت بتكلم سعديه

جنى : بصى يا انتى انا بعرف اعوم وبتصرف كويس فى المواقف دى شوفى انتى بقى

هتعملى ايه وزقت سعديه فى الميه

سعديه: يا بووووووووووووووى ااااااااااااااااااااااااااااه الحجونى همووووووووووووووووت

هموووووووووووووووووت

ميدو نزل بقى يجرى وراها الميه لان سعديه مش بتعرف تعوم

وانقزها بقى وخرجوا من البحر خالص بعد المشكله الى حصلت دى سعديه بعد اما فاقت

مسكت جنى وضربتها ادتها علقه جامده وعضتها بقى عضه ايه فى ايدها ندى وميدو

هدوا الموضوع وخلص اليوم بالخناقه دى اظن بعد كده جنى هتحرم تروح ناحيه سعديه

او تضايقها تانى ربنا يستر على البت مش تروح مستشفى الكلب

هههههههههههههههه
Rose for ever
مشرف عام
مشرف عام
Rose for ever

انثى
العمل/الترفيه : طالبة \\ الموسيقى
الفرقة : رابعة
مزاجك : رومانسى
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-31

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 26, 2010 7:24 pm

ههههههههههههههههه
لا لا لا جاااااااااااامد ياباسم
الحلقة تحفة موووووووووت
تسلم ايدك
منتظرين الحلقات القادمة

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 848848 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 848848
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين أبريل 26, 2010 11:38 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
جامده جدا ياباسم تووووووووووحفه
حلوة مستشفى الكلب دى
مستنيين باقى الحلقات
ṣέறόŎόŎό
المديرين
المديرين
ṣέறόŎόŎό

انثى
العمل/الترفيه : انا بشتغل نفسي
الجامعة : .
الكلية : .
القسم : .
مزاجك : (`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
=------♥️WELCOME ♥️-----=
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)

مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-35
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Female24

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 3:48 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

لا جااااااااامدة بجد

وسعدية دي تووووحفة من توووحف الزمن

تسلـــــــــم يا بيسووووو

GO ON

منتظرين البااااااااااااقي
baby sad
صاحب مكان
صاحب مكان
baby sad

انثى
الجامعة : القاهره
الكلية : الاداب
الفرقة : ليسانس اداب
مزاجك : مبسوطه الحمد الله
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-41

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 3:59 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه

بجد حلقات جامده اوووووووووووووووى

تسلم عليها يا باسم
FLAFELOOO
لثة صغنون
لثة صغنون
FLAFELOOO

انثى
الكلية : مش هقول
القسم : مش مهم

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أبريل 27, 2010 6:57 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الحمدلله انها جت على العضه بس

ههههههههههههههههههههههههه

جميله اووووووووووووى

يلا منتظرين الحلقه الجاااااايه
الفقيرة الى الله
مشـرفـه قسـمـ المواضيع الجـاده
الفقيرة الى الله

انثى
العمل/الترفيه : القراءة&النت
الفرقة : الاولى
مزاجك : مخنوقة
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-53

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالجمعة مايو 07, 2010 3:34 pm

انا هكمل الحلقات انا وامرى لله
ونبدأ بالحلقة التاسعة

الحلقه التاسعه

وفى اليوم الخامس من ايام الرحله قرروا الطلبه يعملوا حفله بكينى بارتى وممنوع اى حد يدخل الحفله دى من غير مايو
ندى بتسال سعديه
ندى: سعديه انتى هتروحى الحفله دى
سعديه : اتهببى يا بت انتى حفله ايه ياختى انتى عايزانى البس مايو لا مش ممكن طبعا روحى انتى
ندى: لا مش اروح انا محبش الحفلات دى
سعديه: جدعه يا بت كنت فاكراكى جليله ادب طلعتى مؤدبه ايوه كده تستاهلى انك تمشى مع سعديه بلا فخر
ندى: ماشى يا ستى سعديه تعالى طيب نروح نتفرج من بعيد
سعديه : تعالى اما نشوف ايه الى هيحصل فيها البكينى بارتى دى كانها مش حفله ده عرض ازياء
راحوا يتفرجوا على الحفله من بعيد سعديه اول اما شافت الحفله كأن لسعتها عقربه
سعديه :يادى اليوم لسود الملحوس بحبر اسود مطين
يا بووووووووووووووووووووى ايه ده البنات والولاد ملط كده من غير هدوم
خالص ده مش بكينى بارتى ده ملط بارتى جله خشى بارتى سفاله بارتى يا دلى يا
دلى فينك ياماى تيجى تشوفى الى اتحرمتى منه طول عمرك
ندى: مالك بس يا سعديه دى مايوهات عادى اتفرجى وانتى ساكته
سعديه:اسكت ازاى يا بت ده الى انا شايفاه عايز البلد كلها تاجى تلطم عليه بما فيهم العمده ذات نفسيه يا بوى يابوى
فينكم يا اهل البلد تيجوا تشوفوا الحاجات دى مش البنات الى عندينا الواحد
متجوز وحده فاكر انها زينه بنات البلد وهى فى الحجيجه فرده شراب معفن منتن
كمان اهوه هوه ده الى بيجولوا عليه مش هتجدر تغمض عنيك
ميدو جه طبعا
ميدو: مالكم يا بنات مش هتدخلوا الحفله ليه
ندى : لا معلش احنا ملناش فى كده
سعديه ك بس يلا انت يا معفن احنا مش ندخل السفاله وجله الحيه دى خليك انت لوحدك
ميدو : خلاص متزعلوش لو الحفله مش عجباكوا احنا ممكن نخرج نروح اى مكان
جنى جات بتنادى على ميدو
جنى : ميدو يلا تعالى ارقص معايا
ميدو: معلش يا جنى احنا هنغير وخارجين انا وندى وسعديه لو تحبى تيجى معانا
سعديه: يادى النيله هى الفجريه دى ورانا ورانا
يا بت انا عملت معاكى زى بانوراما وسبتلك علامه وبردو مش محرمه
جنى : على فكره انا مش كلمتك خالص
سعديه:وعلى فكره بردو شكلك وحش جوى انتى حتى مافكيش ربع كيلو لحمه على
بعضيه معضمه ومخشبه وشكلك وحش ويجيب العار بت اهوه انتى الى يشوفك المفروض
يغمض
عنيه لانه هيجرف منك ونعملك اعلان ونجول فيه جنى مش هتجدر تفتح عنيك ولو فتحت عنيك هتتشنكل رجليك
ندى وميدو ميتين من الضحك وجنى متنرفزه اوى مش عارفه ترد
جنى : على فكره يا سلعوه انتى انا مش اكلمك خالص خالص
سعديه : البت دى مش بتحرم يا ناس انا سلعوه يا ام سحلول اجرى يا بت شوفى سحلول عايزك
ندى : بس يا سعديه جنى متزعليش سعديه بتحب تهرج
ميدو: كفايه خناق ويلا بقى نخرج
ندى : هنروح فين
ميدو : نروح سينما ونتعشى بره موافقين
كلهم طبعا وافقوا وخرجوا

الحلقه العاشره

دخلوا السينما واتفرجوا على فيلم جميل اوى ورومانسى
واما خرجوا من السينما كلهم مبسوطين اوى لا سعديه عماله تعيط اوى
ندى : مالك يا سعديه بتعيطى ليه هوه الفيلم اثر فيكى اوى كده
سعديه : لا ياختى انا صعبانه عليا الجوطه بتاعت البطله ماتت وجعت من فوج السطح ومش لحجوها
ميدو: للدرجه دى انتى حساسه يا سعديه زعلانه على القطه
سعديه : ايوه يلا هى علشان مش علشان خرسه نستهتر بيها لازم نراعى حجوج الحيوان
ندى: خلاص يا ستى متزعليش دى تمثيل
المهم بعد اما خرجوا من السينما راحوا يتعشوا فى مطعم
دخلوا جنى اعدت جمب ميدو وسعديه وندى اعدوا جمب بعض
جه الجارسون وقالهم تحبوا تاخدوا ايه جنى بقى اختارت اول وحده
جنى: هاتلى ستيك بالكارى وخضار سوتيه وعصير جريت فروت
سعديه:ايه ياختى ده انتى بتطلبى دى بلا كارى بلا بارى وايه كمان انت اجرى وانا افوت ده
جنى : سوفاج فلاحه
سعديه : اتهببى يا بت بلاسوفاج بلا نيله انت ياعم مش عندك لحمه وفراخ ورز وسلطه
الجارسون : ايوه طبعا
سعديه : خلاص جيبلنا كلنا زى بعض
الجارسون جاب الاكل واعدوا ياكلوا جنى عماله تاكل ميدو فى بقه وهوه كمان بياكلها وسعديه متنرفزه
سعديه : متلموا نفسكوا انتوا لتنين جاتكوم الجرف فى شكلكوا العفش
جنى : وانتى مالك متغازه ليه
سعديه : انا اتغاظ اتنيلى انا جرفانه بس وانتى فاتحه بوجك كد كده والشوكه مش محوجه فيه جاتكم الجرف فى خلجتكم الملخبطه
جنى دخلت الحمام تصلح الميكب بتاعها وسعديه استغلت الفرصه وحطتلها شطها فى الاكل بتاعها وجت جنى تاكل وهى مطمنه
سعديه : فى سرها بتكلم (بصى جال تفتح بوجها كد اييه وهوه يدخل كبش بحاله
جاتك نيله مبجاش انا سعديه بنت ام سعديه زينه بنات صعيد ان ما خليتك
تتعلمى الادب وابطلك جله الربايه يا جنى يا بت ام جنى )
جنى اول اما حطت اول معلقه فى بقها صوتت
جنى: اه اه بقى الحقونى
ندى : مالك يا جنى فيه ايه
جنى : ناااااااااااار بقى نار
ميدو : طيب خدى شويه ميه
سعديه : ميه ايه الى هتحوج فيها دى جيبلها المطافى احسن علشان تعمل مفعول سريع
جنى : انتى الى عملتى كده مفيش غيرك
سعديه : وتربت سيدى البلوبى ما عملت حاجه انتى بتتهمينى بالباطل هتخشى النار
جنى : لا انتى مفيش غيرك
سعديه : ايوه انا الى معاكى اعمليه يا ام سحلول
ميدو: طيب ليه كده يا سعديه
سعديه : انت مالك انت ولا متغاز على حبيبه الجلب بتاعتك
ميدو : لا بس احنا فى مكان عام عيب
سعديه : بص يلا يا دزمه انت انا لو وافجت انى اخرج معاكم علشان بعتبركوا
كلكوا زى اخواتى وخصوصى انت وكمان معانا محرم معانا ندى والاخ جنى
ولا انت فاكر انى عاشجه سواد عيونك المعفنه دى جاتك نيله فى شكلك العفش
ندى : بس يا جماعه عيب كده يلا بقى نمشى ومشيوا بعد خناقه حاره بين سعديه
وجنى وانتهى اليوم تعالوا نشوف حصل ايه فى اليوم السادس الى هو اخر يوم فى
الرحله
تابعوااااااااااااااااااااا
الفقيرة الى الله
الفقيرة الى الله

انثى
العمل/الترفيه : القراءة&النت
الفرقة : الاولى
مزاجك : مخنوقة
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-53

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالجمعة مايو 07, 2010 3:37 pm

الحلقة الحادية عشر
الحلقه الحاديه عشر

فى اخر يوم قرروا انهم ينزلوا يعملوا شوبنج وباليل هيروحوا مسرح

ندى: سعديه يلا البسى علشان نروح نشترى شويه حاجات
سعديه : طيب انا خلصت لبس يلا
وخرجوا وهمه بيتمشوا بيشتروا الحاجات الى عايزينها قابلوا الاستاذ ميدو والهانم جنى
سعديه: بت يا ندى الحجى شوفى مين الى هناك ده
ندى : اه ده جنى وميدو
سعديه : يادى اليوم لاسود انا كارهاهم همه لتنين
انا لو اعرف ان الرحله المطينه دى فيها البت جنى والى هتعمله ده مكنتش
وافجت انى اجى من الاول
ندى : خلاص اعملى نفسك مش شيفاهم
سعديه : ايوه يا بت صم بكم عمى لايرون ولا يسمعون امشى
بس ايه ميدو طبعا شافهم وجه يجرى
ميدو : ايه ده انتوا هنا انتوا مش شايفينا
سعديه: يادى النيله برص وسحليه ماشيين هنشوفهم ازاى
ولو شفناهم نضربهم ونمشى
ميدو : ليه كده بقى مش كنتوا تقولوا علشان نخرج سوى
ندى : احنا منعرفش انكوا انتوا خارجين
سعديه : لا عرفين بجى ومش هنخرج معاكوا
جنى : ليه بقى يا انتى
سعديه : بصى وحياه ابوكى الحج ابو جنى انا معايزاكى تفتحى حنكك ده ولا تنطجى عارفه ليه
جنى : ليه
سعديه : علشان صوتك وحش بيلم الناموس وكل
الحشرات الوحشه المعفنه دى وكمان علشان خايفه عليكى ممكن اعملك عاهه ومحدش
يبصلك وتجعدى فى وش امك بوزك فى بوزها واخد زنبك وتتحسبى عليا وحده
ندى : بصوا احنا هنشترى حاجات لو انتوا هتشتروا حاجه يلا
ولو رايحين مكان تانى يبقى باى بقى
ميدو : لا احنا هنروح معاكم
سعديه : هى لزجه بغرى يوم ملحوس بهباب
وهمه بيشتروا حاجات جنى اختارت طقم بس ايه مفتوح اوى وقصير سعديه بتبصلها
من فوق لتحت وماسكه نفسها بالعافيه ونفسها تتكلم وسعديه اختارت عبايه خروج
جميله وقالت هشتريها طبعا جنى بتجيبه لنفسها ديما مش عجباها العبايه
بتعتبره لبس فلاحين فا علقت على العبايه ربنا يستر
جنى : ايه ده الى انتى هتلبسيه
سعديه : ماله ياختى مش عجباكى
ندى : دى جميله اوى وشيك
جنى : جميله ايه دى زى الخيمه فعلا فلاحه سوفاج
سعديه : يخرب بيت الى جابوا ابوكى ايه الى بتجوليه ده يا بت يا دزمه انتى
جنى : متغلطيش انتى متعوده تجيبى لبسك من التوحيد والنور ولا ايه
سعديه : التوحيد والنور احسن منك يا زباله يا بت ده انتى لاجئه فى سوج
الجمعه وسوج التلات وكل الاسواج الى بتبيع البس الجديم المعفن يا جربانه
جنى : ده انا لبسى مش بجيبه غير من احسن مول فى البلد
سعديه : لا واضح ده شعبان عبدالرحيم اشتكى منك بيجول انى كل ما اروح الوكاله الجاها هناك بتشحت كمان مش بتشترى
جنى : انتى معفنه بتلبسى الزباله
سعديه : مش احسن من الجيبه الى انتى لابساها بتاعت اختك الصغيره دى صح ولا انتى مكنش معاكى فلوس تكمليها
ندى : عيب كده بقى انتوا لتنين
ميدو : جنى انتى غلطانه انتى مالك تلبس الى تلبسه
سعديه: ماهى لازم تنسحب من لسانها ام سحلول السحليه الجربانه دى
جنى : وانت مالك يا ميدو زعلان ليه عليها
سعديه : يومها اسود وهو الى يجول الحج يبجى ماله ولا شايفانى بحب فيه ياختى ومسبلاله عنيا علشان كده بيجلك عيب
ميدو : خلاص يا سعديه حقك عليا انا
سعديه : ولا حجى عندك ولا عند الجيران انتهينا
ندى: لا معلش لازم تتصالحوا
ندى وميدو صالحوا سعديه وجنى وخدوا فتره هدنه بس
اشتروا الحاجه وراحوا الفندق علشان يستعدوا لخروجه المسرح بقى
وباليل بدأ الاستعداد ندى وسعديه لبسوا وميدوا جهز ورن عليهم ردت عليه ندى قالتله احنا جاهزين بس لسه جنى قالها طيب انا مستنيكوا تحت
طبعا الكلام ده كان الساعه 6 والمسرح معاده 9
ندى : يلا يا جنى ميدو مستنى تحت
جنى : اوك استنى علشان اخلص
طبعا جنى لبست ووقفت قدام المرايه تجهز
سعديه اعده تبص عليها ومتغازه اوى منها وبتكلم فى سرها بتقول :
يادى النيله ايه لبس العيال الى هيا لابساه ده وفرحانه جوى بالعصايتين الى
سيباهم عريانين دول البت دى ايامها هباب مش هتورد على جنه يادى النيله
وايه كمان ده الى بتحطه فى عنيها سته وستين لون اسود واخصر واصفر وابيض هو
ايه الهباب ده عملت زى العفريته الوحشه
ندى : يا جنى يلا الساعه 7
سعديه : انتى يا سكر بجالك ساعه بالظبط فى عنيكى الحمضانه دى بجت عامله زى البيضه الممششه المعفنه يلا
جنى : استنوا بقى متلخبطونيش
سعديه : على اساس ان انتى بترسمى لوحه فنيه ومركزه فيه يلا ياختى يا ننوس عين ماما اتاخرنا
فضلوا اعدين مستنين لغايه الساعه 8 ونص
وسعديه وندى متغازين اوى وميدو كل شويه يرن
سعديه : انتى يا بت يا ام بوز فجرى والله ان ما نزلتى دلوجتى لا هنسيبك ونمشى
جنى : خلاص انزلوا وانا جايه وراكوا
نزلت سعديه وندى
ميدو : ايه يا جماعه كل ده امال فين جنى
ندى : لا دى معاها ربنا و10 ملايكه فوق
سعديه : لا ياختى دى معاها 10 شياطين بيوزوها تلخبط وشها
ميدو : هى بتعمل ايه كل ده
سعديه : بتعمل المتحف المصرى فى وشها لسه مستنيه امون حتوب يجى يتمم عليه
جنى نزلت بعد اما طلعت عينهم طبعا وراحوا المسرح
تعالوا نشوف الحلقه الجايه حصل ايه

انتظروا باقى الحلقات
nody
بــدأ يشـتغل
بــدأ يشـتغل
nody

انثى
الجامعة : Fayoum
الكلية : faculty of arts
القسم : Psychology
الفرقة : second
مزاجك : meh meh
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Pi-ca-11

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين مايو 10, 2010 3:46 am

جامده اوى الرحله دي
وشخصيه سعديه والي معاها توليفه جامده جدا
بس يارب على نهايه الحكايه مش تموت حد
عموما الحدوته حلوه اوي
تسلم

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 848848

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 512324
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 749473
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالخميس مايو 13, 2010 7:18 pm

جامد جدا الحلقات دى ياغادة
تسلمى ع مجهودك وربنا معاكى
عايزين بقى باقى الحلقات
بس ادينا فرصه بين كل حلقه والتانيه
وميرسى ياقمر انك كملتيهم
princess
مشــــرفه موجه عتـاب
مشــــرفه موجه عتـاب
princess

انثى
العمل/الترفيه : القراءة *كرة القدم
الجامعة : FAYOUM UNIVERSITY
جـــــــــــــامعة الــــفــــيــــــــوم
الكلية : كــــــــــــــــلية الآداب
FACULTY OF ARTS
القسم : HISTORY
تــــــــــاريـــخ

الفرقة : الفرقة الثانية والحمد لله
مزاجك : ربنا يستر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالإثنين سبتمبر 20, 2010 10:23 pm

يابووووووووووووووووى يا بوووووووووووى
يلهووووووووس يا ناس
ده احنا صعايدة ودمنا حامى ونطخ البت جنى ده بطبنجة ونخلص منيها

تسلمى يا غادة على استكمالك لموضوع سعدية ولباسم طبعا
وعايزين الباقى بقى
يلا انجزوا فى السريع هاااااااااااا
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 Emptyالأربعاء أكتوبر 06, 2010 2:25 pm

عااااااااااااااااااااايزين باقى الحلقات يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 3 85298

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» سلسله الاسعافات الاوليه...الحلقه الاولى
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه السابعةعشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه الثامنة عشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه التاسعة عشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه العشرون