O?°'¨ (moga) ¨'°?O
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 103798
O?°'¨ (moga) ¨'°?O
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 103798
O?°'¨ (moga) ¨'°?O
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

O?°'¨ (moga) ¨'°?O

منتدى أسرة موجة أتـــحـــاد طـــلاب بكلية الاداب جامعة الفيوم

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
 لبيكـ اللهمـ .. لبيــــكـ ...لبيك لا شـ ـريكـ لكـ لبيكـ .. أن الحمــده والنعمـه .. لـــكـ والملـــك ..لا شــريكـ لك
حتـ ـى لاننســــاهمـ .. من علمونـا الصمـ ود .. نرجو قراءه الفاتحـه على روح شهداائنا ..ثـورة التحرير2011
::: رب إغفر وإرحم . وإعف وتكرم . وتجاوز عما تعلم . إنك تعلم ما لا نعلم . إنك أنت الله الأعز الأكرم:::
  أهـلا بكـم فى أســرة موجــه بكليــه الأداب ** موجـــه  أداب**  أحلــــى موجــــــه 
أجعــــل دقائقك معانا ...أستغفـــــار  ..... أستغفر الله العظيم .. سبحان الله .. الحمد لله .. الله أكبـر
اللــهــم.. أنـى أعوذ بــــــــكـ من شـر سمــعــى ومن شــر بصـــرى ومـن شـــر لســانــى ومن شــر قــلــبى ومن شــر منيـتـــى ..
:: ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى :::
نتــمنـــى لكـمـ .. أسـعد الأوقات .. أتحـــــاد طـــلاب كليــه الأداب .
تــذكـر.. التبســم فى وجــه أخيــك صــدقــه 
اهلا بك زائرنا .. الكريم .فى منتدى موجه..حيث المتعه ..والفائده معا ..! نتمنـى لكم أسعـــــد الاوقات .. مع أحـــلى أعضاء ..
  لنــــكن .. أخوة .. مترابطيين .. تجمعنا محبه الله جميـ ـعا .. اعضائنا الاحبــــــــاء
مــــــــعـا .. لـــــرقــى المنتـــــدى
نتمنى لـــــــــــكم .. قضاء .. وقت مستمتع.. فى منتدانااا.. لكم خالص التحيات..
اعضائنا الاحباء ... لتقديم اقتراحات وشكوى يرجى كتبابتها فى قسم الشكاوى والمقترحات
(رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ)
اللهم أستر بناتنا،واحفظ اولادنا،واهد نساءنا،وارض اللهم عن آبائنا،وأكرم أمهاتنا وأشف مرضانا،وارحم موتانا

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!

جنة
الفقيرة الى الله
MeMe Cat
MeRoOoOo
ghost
mayoush gamila
زمالكاوية والعز ليا
NaNa
أهلاوية أنا
توتة السفروتة
Rose for ever
baby sad
diaa_alquraan
kariman
dayman fakerha
dodoooo
ṣέறόŎόŎό
زملكاوي للابد
(¨`•.bέsso•´¨)
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mayoush gamila
بــدأ يشـتغل
بــدأ يشـتغل
mayoush gamila

انثى
العمل/الترفيه : ?///????
الجامعة : ??????
الكلية : ??????
القسم : ???????
الفرقة : ?????????
مزاجك : ????????????
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Ahly_logo
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-54
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Female31

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 12:39 am

هههههههههههههههههه بجد تحفه حلوووه ااوى وكماان هتضربه بالبولغه ههههههههه مقااس كاام يا ترى؟؟؟ يلا يا باسم مستنيين باقى الحلقاات
أهلاوية أنا
شد حيلك
شد حيلك
أهلاوية أنا

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
الجامعة : الفيوم
الكلية : الاداب
القسم : علم اجتماع
الفرقة : التالتة
مزاجك : رايق
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Ahly_logo
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-41
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Female31

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 1:08 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ياربي عليك يا باسم
بتقفل قفلات غرييييييييييييبه
كل ده علشان نرد
والله هانرد
بس اسررررررررررررررررررررع
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر
العمل/الترفيه : ****
الجامعة : الفيــومـ
الكلية : "الأداب"
القسم : "علمـ نفس"
الفرقة : "الــــــرابـــــــعـــــــه . "
مزاجك : الحمـد لله على كل شىء
احترام المنتدى : : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 1110
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 1496
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-46
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Male_y10

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 10:26 pm

هههههههههههههه
أوكـ
Rose
ثانكــــــــسـ
للمــــــــرور

نورتــــــــى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 434527

أخرتـهـــــــا خيــر
بابـــــــــى
ههههههه

مشكـــــــورة
للمـــــــرور
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 434527

نورتـــــــــى
سيمـوو
التـوبكـ

تسلمى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol
تســــــلمـى دودوو
للمـرور الهايل ده

ثانكــــــــــــسـ

هههههههههههههههههه
هنتـــــــابع ميوش
ونشوف كــــــــــامـ
؟؟؟؟؟؟

تحيــــــــاتى
لمروركـ

لالا مش علشـــــــان تردى
؟؟؟؟؟؟
علشان تمــــــــرى
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_smile يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_smile يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_smile

تسـلمــــــــــى
أهلاويــــــه لمـروركـ

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 645467
https://moga4ever.ahlamontada.net
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر
احترام المنتدى : : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 1110
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 1496
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-46
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Male_y10

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 03, 2010 10:42 pm

الحلقه الرابعه
ِ
بعد ما دخلت ندى وشافت ميدو مكسر خالص

ندهت على سعديه

ندى : ادخل يا سمسم
سعديه طبعا داخله وماسكه الورد وهى عامله نفسها غلبانه بقى ومكسوره ميدو شفها بقى

وحصلت المفجأأأأأأأأأأأه

ميدو : يا ماااااااااااااااااااااااااامى الحقونى حوشوا المتوحشه دى خرجوها بره
صرخ طبعا كأن جاتله حاله صرع
سعديه : ايه يا واد انت مالك شفت عفريت ولا دينسور دخل عليك دول حتى اختفوا من زمان
ندى: اهدى يا ميدو مش كده دى جايه تعتزرلك
ميدو : لا مش عايز منها اعتزار ولا حاجه خرجوها
سعديه : انا جولتلك مش هاجى عند الواد الرمه دى بخلجته الملخبطه ده ولد امه دزمه ومش راجل خالص
ندى : خلاص بقى انتوا لتنين
هدت ندى الموقف واعدوا يتكلموا همه التلاته
دخلت بقى جنى
جنى : هاى ميدو ايه ده يا مامى ايه الى جاب دى هنا
سعديه : مالك ياختى اتخضيتى تفى فى عبك ولا اجيبلك طاسه الخضه
ميدو : اهلا يا جنى دى سعديه وندى جم علشان نتصالح سوى وخلاص بقينا اصحاب
سعديه :يلا بجى يا ندى نمشى ما المثل بيجول اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه
واهى الشياطين جات
وهى خارجه زقت جنى وقعتها على الارض
وقالتها غورى بخلجتك الوحشه دى
وبعد كام يوم خرج ميدو من المستشفى وراح الجامعه وطبعا اول اما شاف سعديه وندى

راح سلم عليهم واعدوا يتكلموا وجت جنى

جنى : هاى شله فيه رحله مطلعاها الجامعه لشرم مين هيجى معانا
ميدو : كلنا طبعا جايين احجزيلنا معاكى كلنا
ندى : انا موافقه
سعديه : موافجه ايه روحوا لوحدكوا انا مش هروح مستحيل طبعا
ندى : ليه يا سعديه نغير جو كده كام يوم
سعديه : انسدى يا بت انتى واجفلى خشمك ده مش هروح جلتلك
طبعا كلهم مصرين ياخدوا سعديه وندى اتصلت بعمها علشان يقنعها
عمها : ماتروحى يا بنتى تغيرى جو كده مع صحابك
سعديه : فى سرها بتقول ( والله الراجل ده شكله عايز يخلص منى ده شكله ما صدق
يا سوادى علشان اريحه ليه انا مزهجاه للدرجه دى خلاص هروح وامرى لله )
خلاص ياعمى موافجه هروح وبعد معاناه وافقت سعديه تروح الرحله
وفى يوم السفر حضرت بقى سعديه شنطتها

واتجمعوا هى وندى وجنى وميدو وباقى اصحابهم عند الجامعه وركبوا الاتوبيس

وبعدين

تااااااااااااااااااااااااابعوناااا
توتة السفروتة
شد حيلك
شد حيلك
توتة السفروتة

انثى
العمل/الترفيه : 000000000000000
الكلية : اداب
القسم : جغرافيا
الفرقة : الاولي اكيد
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-25

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 04, 2010 2:13 am

ولا اجيبلك طاسه الخضه
عجبانى قوى البتاعة دى

يومياتك تووووووووووووووحفة
يالا بقى فى انتظار
الحلقة الجايه
ṣέறόŎόŎό
المديرين
المديرين
ṣέறόŎόŎό

انثى
العمل/الترفيه : انا بشتغل نفسي
الجامعة : .
الكلية : .
القسم : .
مزاجك : (`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
=------♥️WELCOME ♥️-----=
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)

مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-35
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Female24

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 04, 2010 11:09 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

يااااه بجد دي فوق الفزييع وتحت المرييييب

هاااايل يابااااسم
تسلــــــــــــــــــــــــــم
ghost
لثة صغنون
لثة صغنون

انثى
القسم : علم نفس
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-39

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 07, 2010 12:26 am

بجد هاااااااااااااااااااااايل يا باسم
تسلم ع المجهود الجاااااااااامد ده
وسعديه ده تحفه ولا ميدو ههههه
بيفكرنى بواحد يالهههههههوى زيه
بالظبط اعتقد ان الشباب كلهم بقوا زى
ميدو والبنات بقى عسسسسسسسسل
زى جنى طبعا راقه ايه وجمال ايه وبرود ايه
المهم باقيه الحلقات بجد انا منتظارها بسرعه
يا باسم
أهلاوية أنا
شد حيلك
شد حيلك
أهلاوية أنا

انثى
الفرقة : التالتة
مزاجك : رايق
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-41

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 07, 2010 1:48 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
دي طلعت أليفه اهي
ههههههههههههههههه

علشان آمر
اهو يا عم مريت
يامري منك يامررررررررررري
جبتلي شلل خوماسي
انا قولت هادخل الاقي الحلقات هنا وهناك خلصوا
ههههههههههههههههههههههههههه

طبعا بضاحك معاااااااااااااااك
تسلم يا كابتن
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 20, 2010 11:48 pm

تســـــــلمـ ـى
توته
للمـ ـرور

نورتـ ى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 512324

هههههههههه
ثانكـــــــــسـ
سيمـ ـو

للمـ ــــــرور

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 512324
أوكـ
جوست

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol

مشكــــــــ ـورة
جووسـ ــــــ ت

تسلمـ ـ ــــ ى

ههههههههههههههه
أأأأأه جدا جدا
أهلاويـ ــــه

مشكـــــ ـ ورة
للمـ ـ ـ رور

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 998349
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 20, 2010 11:49 pm

الحلقه الخامسه

وفى الاتوبيس طبعا البنات قاعدين بقى يرقصوا هما والشباب ويغنوا

سعديه مش عجبها الوضع ده خالص عماله تتكلم بقى فى سرها وتقول

( ووى وى وى وى ايه المسخره وجله الادب دى معدش فيه حيى خالص البنات ماالها ببترجص

وتتلوى زى التعابين كده ليه وكمان الولاد عمالين يتمايعوا كده ومفيش خشى خالص

دول رايحين رحله ولا كباريه يادى السواد الى انا فيه )

طبعا جنى الرخمه حبت ترخم على سعديه فا اعدت تشد فيها بقى علشان تيجى ترقص

جنى: يلا بقى يا شباب عايزين سعديه عايزين سعديه

سعديه : هى سعديه الرجاصه الى جابهالك ابوكى ولا ايه يا بت انتى اخرسى

احسن اجطعلك لسانك ده المعوووج يادى الفضيحه ام جلاجل ياجى الجرسه ام حناجل

عايزانى اترجص يا بت زيكوا انت انهبلتى ولا ايه

انت عارفه دول لو عرفوا فى البلد يطخونى بالنار

ويخلصوا من عارى

الولاد طبعا : عايزين سعديه

سعديه : هوه اسمى بجى لبانه فى خشمكوا والله الى هينطج اسمى

هتبجى وجعته سوده انهارده بجوطران

ندى : خلاص يا جماعه معلش سيبوا سعديه

سعديه طبعا طول السكه متغازه اوى من الى حصل

وبتقول فى سرها (جال ارجص جال الهى تجرصهم حيه جولالات الخشى

انا كان مالى ومال المياعه دى يا ربى شكلها هتبجى رحله سوده بطين وجوطران

يا رب عدى الايام المهببه دى على خير وهى السكه دى كمان مالها طويله ليه انا

زهجت دى وجعه سوده ومنيله )

ميدو اما شاف سعديه اعده ومتنرفزه اوى راح اعد جمبها

وبيكلمها

ميدو : مالك يا سعديه متنرفزه ليه

سعديه : انت يا واد انت ازاى تجعد جمبى كده من غير خشى جوم يلا فز من هنا

ميدو : احنا اصدقاء يا سعديه ومتخافيش انا هقعد باحترامى

سعديه : ماشى ازا كان باحترام ماشى بس يلا لخص وجول الى عايز تجوله

وفضها سيره مش تاخودها حلوانه فى سلونه وتوجعد

ميدو : ههههههه اوك ماشى

انتى مالك بقى زعلانه ليه

سعديه : انت مش شايف جله الحى دى

ميدو : انتى مالك كده خودى الامور عادى فرى

سعديه : فرى ولا سافو يا واد جوم من هنا

ميدو : انتى ليه معقده

سعديه : انا معجده طيب ماتفوكنى يا خوى مش بجولك الى انا عملته فيك ده جليل

االست جنى بقى اول اما شافت ميدو اعد مع سعديه اتنرفزت اوى وراحت تقله

ميدو انت ايه الى مقعدك هنا

سعديه : جال يا جاعدين يكفيكوا شر الجايين انا من الاول مش مرتحالك انتى بهدومك المجطعه دى

جنى : انا هدومى مقطعه

سعديه : يا بت غورى اتبطى كده واجدعى بعيد

جنى : انتى بتكلمينى انا

سعديه : امال بكلم امى هوه فيه دزمه جودامى غيرك

غورى يا بت بعيد من هنا احسن اعملك عاهه

ميدو : جنى روحى شوفى زمايلك لو سمحتى عايز اعد مع سعديه

سعديه : لا مش هتجعد يالا انت كمان يا واد يا رمه خد الدزمه دى وامشى غوووووووور

ووصلوا بقى وادخلوا الفندق الى هيقعدوا فيه

ونتابع الحلقه الجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايه
توتة السفروتة
شد حيلك
شد حيلك
توتة السفروتة

انثى
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-25

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 21, 2010 12:00 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحفة

يادى الفضيحه ام جلاجل يادى الجرسه ام حناجل
انت ازاى تدخل تكتب يوميات سعدية

ههههههههههههههههههههههههههههه
تشكر على اليوميات اللطيفة دى
فيري فانى
فى انتظار الحلقة الجايه
diaa_alquraan
شد حيلك
شد حيلك
diaa_alquraan

انثى
العمل/الترفيه : القراءة والنت
القسم : انجليزى
الفرقة : الثالثة ان شاء الله
مزاجك : عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 21, 2010 12:08 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه

انا متهيالى ان السعدية دى ف اخر المسلسل
هتعدمهم ف ميدان عام
و رميا بالرصاص

ربنا يستر ومستنين نشوف اللى هيحصل بعد كده بعد ما دخلوا الفندق

Rose for ever
مشرف عام
مشرف عام
Rose for ever

انثى
العمل/الترفيه : طالبة \\ الموسيقى
الفرقة : رابعة
مزاجك : رومانسى
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-31

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 21, 2010 12:39 am

ههههههههههههه لا بس ا لجملة دى يادى الفضيحه ام جلاجل ياجى الجرسه ام حناجل جاااامدة موووت الحلقات حلوة اوى منتظرين القادم تسلم
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى
الجامعة : الــــفـــــيــوم
الكلية : تــــــربـــــيــــة
القسم : لــغـــة عـــــــربـــــيـــة
الفرقة : الثانية
مزاجك : شغال

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 22, 2010 10:44 am

بجد يوميات تحفففففففففففه جدا ياباسم
فين المواهب دى من زمان ههههههههه
انت كل شويه نتابع احنا عايزين نكمل ايه اللى حصل
بس بجد حلوة جوى وعايزين باجى الحلجات
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 26, 2010 12:07 am

تسـ ـ لمـ ـ ى
توتـ ـه
للمـ ـرور
الطيب

نورتـ ــــــ ى

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Icon_lol
؟؟؟؟؟؟؟

ثانكــــــــسـ
ضيـ ـاء
مـ ـروركـ
رائع

هههههههههههههه
أوكـ
ROse

مشكـ ـــــ ورة

باجــــى
؟؟؟؟؟؟؟؟

ههههههههههه
تسـ ـ لمـ ـ ى
ميـ ـ رو
للمـ ـ ـرور

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 645467
MeMe Cat
لثة صغنون
لثة صغنون
MeMe Cat

انثى
الجامعة : الحمد لله
الكلية : الحمد لله
القسم : الحمد لله
الفرقة : الحمد لله
مزاجك : الحمد لله
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-37

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 30, 2010 3:18 pm

ههههههههههههههههههههه
حلقات جميلة يا باسم ومستنيين الجديد
بس سعدية واضح انها شبة النجم الصاعد (ابو الليف)

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 144145 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 144145 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 144145
(¨`•.bέsso•´¨)
المديرين
المديرين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 01, 2010 11:33 pm

الحلقه السادسه

طبعا بدأ توزيع الاوض ومن المفروض كل 3 بنات فى اوضه

جه حظ بقى ندى وسعديه وجنى فى اوضه سوى

سعديه رافضه تماما ان جنى تقعد معاهم فى الاوضه

سعديه : مستحيل ام سحلول دى تجعد معانا فى اوضه وحده

هى مش ناجصه سجالى هنا

جنى : وانا بقى مش هقعد غير هنا هى اوضه اهلك انتى

سعديه: يومك اسود على دماغك ودماغ الى جابوكى

انتى تعرفى اهلى منين يا بت تغلطى فيهم

اهلى لو شافوكى كانوا تاوكى من زمان ولاحد يعرفلك طريج

كنها ايامك هتبجى اسود من الحبر يا حزينه

طبعا المشرفه سمعت الخناقه جت هدت الموقف

واقنعت سعديه ان ده ترتيب غرف ومينفعش يتغير

دخلوا ورتبوا هدومهم ونزلوا المطعم اتغدوا

وبعد كده كان باقى اليوم يقضوه على البحر

راحوا كلهم والبنات بقى والاولاد لبسوا الميوهات ونزلوا البحر الا سعديه

سعديه : يا دى اليوم لسود ايه الى انا شيفاه ده الله يخرب بيت الى جاب ابوكم كده من غير خشى
عارايه من غير هدوم جودام بعض نهار اسود استر يا رب على النعمه دى علامات يوم الجيامه

كاسيات عاريات ربنا ياخدكم يا جولالات الادب استر يا رب

ندى : ايه يا سعديه مش هتنزلى البحر يلا البسى المايوه بتاعك

سعديه : ميوه ايه يا بت انت يام مايوه وانا الى فاكراكى مؤدبه طلعتى زيهم بالظبط

ندى : ليه بس انا الميوه بتاعى مش مكشوف اوى ده اسلامى

سعديه : عشنا وشوفنا حتى الميوه عملاوه اسلامى اوعى تجيبى سيره الدين على لسانك

انتى يا نيله وغورى من وشى الساعادى

مشيت ندى واعدت سعديه لوحدها تحت الشمسيه متغاظه ومش عاجبها الوضع خالص

جالها ميدو وبيكلمها

ميدو : سعديه مالك مش نازله ليه البحر

سعديه : ماهى ناجصاك انت كمان غور يا ولا اتحشم والبس اى حاجه على جسمك ده

وانت عامل زى البرص الجعان

ميدو : انا برص جعان يا سو سو

سعديه : سوسو ليه شايفنى شغاله فى كاباريه اتلم يا ولا ايوه برص جعان

وكمان مسلوخ ومعفن وريحته وحشه

ميدو : ههههههههههه مقبوله منك تعرفى انا مش ازعل منك لانك انتى دمك خفيف موت

وانا احب البنات الى كده

سعديه : يا دى النيله ده هيجعد وهيتساير معايا وانا اصلا مش طايجاه روح يا شاطر

خد الطوج بتاعك وروح عوم يا رب تغرج وارتاح من وشك الفجرى ده

ميدو : لا انا اعد معاكى شويه اسمحيلى

سعديه : تجعد بادبك وغطى جسمك ده

ميدو : حاضر يا ستى
( طبعا ميدو اعد هوه وسعديه واعدوا يحكوا لبعض عن حياتهم واخواتهم

وكده وبيعرفوا كل حاجه عن بعض يعنى شكله الموضوع كده قلب على اعجاب وربنا يستر )

عدى اليوم وراحوا الفندق واتعشوا ودخلوا اوضهم بقى علشان يرتاحوا

سعديه: بتحكى لندى عن ميدو بتقلها الولا محمد ده طلع كويس والله وشكله غلبان

وطيب بس لو يبطل الحاجات الى بيعملها دى هيبجى كويس

ندى : ايه يعنى فكرتك اتغيرت عنه وكمان بتقولى محمد

سعديه : هى اتغيرت حبتين بس بردو لسه وكمان اسم محمد احسن من ميدو المياعه دى وجله الادب[/size

سمعتهم طبعا الهانم جنى وهمه بيحكوا طبعا جنى بتحب ميدو اتنرفزت

وحست ان هيحصل شىء بينه وبين سعديه فا ردت عليهم

جنى : انتوا بتكلموا عن ميدو ليه وبعدين انتى اوعى تكلميه تانى يا انتى

سعديه اتنرفزت وبصت لندى وجالت هى البت الدزمه الزباله دى بتكلم مين انا ولا انتى

ندى : بتكلمك انتى ههههههههه

سعديه : بصت لجنى وقالتلها عايزه ايه انتى يا ام سحلول

جنى : عايزه مش تكلمى ميدو تانى فهمتى ولا لا

سعديه : يا بتى جلتلك الف مره اتجى شرى انتى مش بتسمعى الكلام

وشكله كده يومك خلص على ايدى

جنى : انا بقلك اهوه وبلاش تكلميه تانى يا بارده

سعديه: انا بارده يا بت ده انتى لو حطوكى فى فرن درجه حرارتها الف مئويه تجمديها

وبعدين فهمينى مين ميدو ده الى انتى بتتخانجى معانا علشانه

جنى : ميدو حبيبى

سعديه : حبك برص يا سحليه جربانه انتى ميدو ده واد دزمه وانتى البولغه بتاعته

وغورى من وشى روحى اتخمدى

ندى طبعا ميته على نفسها من الضحك على الى بيحصل

المهم خلص اليوم بالمناقشه الحاره علشان الكابتن ميدو

وجه تانى يوم فى الرحله الى هوه المفروض انه يوم رحله سفارى فى الصحرى

وركوب جمال وكان يوم جميل

نشوف حصل فيه ايه الحلقه الجايه
ṣέறόŎόŎό
المديرين
المديرين
ṣέறόŎόŎό

انثى
العمل/الترفيه : انا بشتغل نفسي
الجامعة : .
الكلية : .
القسم : .
مزاجك : (`'·.¸ (`'·.¸*¤* ¸.·'´) ¸.·'´)
=------♥️WELCOME ♥️-----=
(¸.·'´ (¸.·'´*¤* `'·.¸) `'·.¸)

مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-35
بلدي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Female24

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالخميس أبريل 01, 2010 11:52 pm

البت دي مافيش حد قادر عليها ولا اييييييييييه؟؟
دي اوفر اوووى
بس جامدة لظيييييييظة

هايل ياباسم

استمر استمر
MeRoOoOo
شد حيلك
شد حيلك
MeRoOoOo

انثى
الجامعة : الــــفـــــيــوم
الكلية : تــــــربـــــيــــة
القسم : لــغـــة عـــــــربـــــيـــة
مزاجك : شغال

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 02, 2010 5:55 pm

جامد ياباسم وكل مرة حلقه احسن من اللى قبلها
وعايزين باقى الحلقات بسرعه بقى ياباسم
وتسلم ع مجهودك
يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685
Rose for ever
مشرف عام
مشرف عام
Rose for ever

انثى
العمل/الترفيه : طالبة \\ الموسيقى
الفرقة : رابعة
مزاجك : رومانسى
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-31

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 03, 2010 10:06 am

ههههههههههههههههههههه
حلقة تحفة مووووت
بجد هايلة
تسلم ايدك بجد ياباسم
منتظرين الحلقات القادمة

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 848848 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 848848
الفقيرة الى الله
مشـرفـه قسـمـ المواضيع الجـاده
مشـرفـه قسـمـ المواضيع الجـاده
الفقيرة الى الله

انثى
العمل/الترفيه : القراءة&النت
الفرقة : الاولى
مزاجك : مخنوقة
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-53

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 04, 2010 3:51 am

ياباسم متقعدش تعلق فينا كده
عايزة اكمل الحلقات كلهاااااااااا
بس بجد تحففففففففففة
شغااااااااااااااال
جنة
لثة صغنون
لثة صغنون
جنة

انثى
الكلية : خدمة اجتماعيه
القسم : لايوجد
مزاجك : 100 100
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-37

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 4:57 am

هههههههههههههههههههه
حلوة اوى اليوميات دى يا باسم دا انا خلاص لسانى اتعوج وبقيت اتكلم زى سعديه

وعلشان كده قررت انزلها قاموس خاص بمصطلحتها هى بس
قاموس سعديه للجيب
(التنسيج - اطيج - ياسوادى - المحزج والملزج - الديك لازعر - يتهزج - بوزك الفجرى - اتكشح - ياعين تيزه - الدزمه - ووى وى وى وى - اترجص - جلة - يادى السواد - جوطران - جودامى - جليل - الفضيحه ام جلاجل - الجرسه ام حانجل - ناجصاك )

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 848848
tota toty
لثة صغنون
لثة صغنون
tota toty

انثى
الكلية : كلية الاداب
القسم : علم نفس
مزاجك : الحمد لله
اهلاوي ولا زملكاوي : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Unknow10
مودك إيه : يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Pi-ca-53

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 5:00 pm

بجد يوميات جميلة جدا شكرا ليك يا باسم على المجهود الرائع ده يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685 يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 914685
FLAFELOOO
لثة صغنون
لثة صغنون
FLAFELOOO

انثى
الكلية : مش هقول
القسم : مش مهم

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أبريل 13, 2010 9:09 pm

جميييييييييييييييييييييييييله جدااااااااااااااااااااااا

يلا يا بيسو كمل بقى

منتظرييييييييييييييييييييييييييييييين باقى الحلقات
توتة السفروتة
شد حيلك
شد حيلك
توتة السفروتة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!   يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !! - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 16, 2010 11:56 pm

حبك برص يا سحليه جربانه انتى ميدو ده واد دزمه وانتى البولغه بتاعته

وغورى من وشى روحى اتخمدى

ايه ده البت دى تووووووووووووووووووووووووووحفة
حلقات جميلة والله ومضحكة
تسلــــــــــــــــــــــــم

يومــيات ســعديــه الصعيــديــه وميدو الأستايل الحلقه 11.. متـــجدد !!
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سلسله الاسعافات الاوليه...الحلقه الاولى
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه السابعةعشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه الثامنة عشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه التاسعة عشر
» يـومــــيـات صـــعـيـدى بـيـحـــب بـنـــت اســــــتـايـل ------- الحلقه العشرون